Pracownicy First Student zarabiają średnio 14 dolarów na godzinę, lub 30 000 dolarów rocznie. Jest to o 55% mniej niż średnia krajowa. Pracownicy First Student mogą zobaczyć wynagrodzenia według nazwy stanowiska i zobaczyć jak ich wynagrodzenie wypada na tle średniej w branży. Pracownicy First Student są ogólnie zadowoleni ze swojej pracy i są skłonni polecić firmę przyjacielowi lub współpracownikowi. Na szczęście 68% pracowników First Student poleciłoby pracę w tej firmie. Kultura firmy, możliwości rozwoju i wsparcie są oceniane przez pracowników First Student na 2,5 na 5.
CareerBliss
Jeśli szukasz firmy, która ceni swoich pracowników, CareerBliss jest świetnym miejscem do rozpoczęcia poszukiwań. Firma jest oceniana na 3,2 na 5 przez anonimowych pracowników, co jest nieco poniżej średniej krajowej. Pracownicy oceniają również swoje środowisko pracy, świadczenia i wynagrodzenie w skali pięciopunktowej. Ogólnie rzecz biorąc, 68% pracowników First Student jest zadowolonych ze swojej pracy, a 68% poleciłoby pracę w tej firmie.
Opinie pracowników
Jeśli rozważasz pracę w First Student, powinieneś być świadomy różnorodności pracowników firmy. First Student posiada pracowników, którzy są niezwykle zróżnicowani pod względem rasowym i etnicznym. Pięćdziesiąt pięć procent pracowników to kobiety, a 32,2% to mniejszości etniczne. Firma najchętniej zatrudnia Demokratów nad Republikanami, a większość pracowników spędza w firmie 5,3 roku.
Jeśli chodzi o pracę zespołową, pracownicy First Student są ogólnie zadowoleni ze swoich współpracowników. Ogólnie rzecz biorąc, jakość współpracowników w First Student wynosi C lub poniżej. Podczas gdy mniej niż połowa uczestników uważa efektywność spotkań za odpowiednią, wielu pracowników cieszy się na interakcje ze współpracownikami. Pracownicy First Student oceniają tempo pracy jako umiarkowane, przy czym osiem godzin lub mniej to akceptowalny dzień. Z drugiej strony, mniej niż sześć procent zgłasza długi lub nieracjonalny dzień w pracy.
Kultura firmy
Kiedy zakładasz nową firmę, kultura jest ważna. Może ona wpływać na wszystko, od decyzji o zatrudnieniu po sposób, w jaki firma prowadzi interesy ze społecznością. Stworzenie dobrej kultury pomaga firmom przystosować się do zmian i przetrwać burze gospodarcze. Zachęca również pracowników do podejmowania ryzyka i niepewności, zwłaszcza gdy wprowadzają innowacje. Silna kultura firmy zaczyna się od silnego przywództwa. Łatwiej będzie rozwinąć dobrą kulturę firmy, jeśli będziesz miał jasną wizję tego, czym chcesz, aby była Twoja firma.
Zdrowa kultura firmy będzie miała wpływ na wszystko, od utrzymania pracowników po jakość produktów i reputację. Według badań Uniwersytetu Columbia, firma o dobrej kulturze ma wskaźnik rotacji pracowników poniżej 14 procent. W firmie o złej kulturze wskaźnik rotacji wynosi prawie 50 procent. Ponadto, kultura firmy może wpływać na to, jak inni ludzie postrzegają Twoją firmę. Zła kultura może wpłynąć na sposób, w jaki ludzie recenzują Twoją firmę w Internecie. Dobra kultura firmy będzie sprzyjać komunikacji i innowacyjności wśród pracowników.